Vizitarea, folosirea sau comandarea produselor vizualizate pe site-ul www.editurarocart.ro  implică acceptarea Termenilor şi Condiţiilor de utilizare ce sunt detaliate  mai jos.

AUTENTIFICAREA
Pentru a putea comanda cărțile Editurii ROCART, trebuie să te autentifici pe site-ul www.editurarocart.ro.
Datele personale pe care Editura ROCART ți le solicită sunt strict utilizate în vederea finalizării comenzilor. Scopul solicitării acestor date este exclusiv acela de a putea onora comenzile plasate, de a putea emite facturi pentru produsele comandate, precum și pentru a vă putea contacta in situația în care apar neclarități în legătură cu comanda plasată.
Conform legislației în vigoare, putem oferi terților anumite date generice extrase din formularul de înregistrare, dar nu informațiile personale de identificare, cu excepția cazurilor când acest lucru este solicitat de tine, sau în cazul în care acest lucru este necesar pentru lămurirea unei cauze judiciare, civile sau penale, la solicitarea magistratului.

Cărțile dorite se pot comanda on-line pe site-ul www.editurarocart.ro din contul tău deja creat, după autentificare. Având un cont, poți beneficia de informări periodice despre noile apariții, evenimente sau promoții.
Pentru a putea să îți faci cont înainte de a comanda trebuie să accesezi butonul din dreapta sus „CONTUL MEU” și apoi să completezi zona „ÎNREGISTRARE”. Dacă ai deja un cont, te poți loga în zona „AUTENTIFICARE”.
Poți comanda cărțile dorite accesând butonul “ADAUGĂ ÎN COȘ” și apoi accesând pictograma din dreapta sus care te va direcționa către zona de „FINALIZARE COMANDĂ”.
Aici poți modifica cantitatea sau numărul de exemplare dorite prin accesarea butoanelor „+” sau „-” din dreptul coloanei „CANTITATE” și apoi prin accesarea butonului „ACTUALIZEAZĂ COȘ”.
În dreptul casuței „TOTAL COȘ” găsești toate datele despre costurile cărților comandate.
În clipa în care dorești să trimiți comanda, accesezi butonul „CONTINUĂ CU FINALIZAREA COMENZII” și se va deschide o pagină unde trebuie să completezi „DETALII DE FACTURARE” (adresa/firma /pesrsoana/contact) și dacă se dorește o altă adresă de livrare, vei bifa în dreptul „LIVREZI LA O ALTĂ ADRESĂ?
Tot în aceasta zonă vei observa și opțiunea „CREEZI UN CONT?” destinată creării unui cont cu datele tale.
În zona “COMANDA TA” vei vedea afișate toate costurile și opțiunile.
Livrarea produselor prin “Curier rapid” sau “Poșta Română” este taxată cu 19 lei (include TVA 19%), dacă suma finală a cărților nu depașește 200 lei. Costul de livrare de 19 lei este afișat cu costul de 15,97 lei fără TVA la care se adaugă 3,03 lei însemnând 19% TVA.
Nu există o valoare minimă a cărților comandate! Dar dacă livrarea costă 19 lei, este mai convenabil să comanzi mai multe cărți decât una singură!
ATENȚIE: Când suma totală a cărților comandate depășește 200 lei atunci, în zona “LIVRARE”, va apărea și opțiunea “LIVRARE GRATUITA” pe care trebuie s-o bifezi.
Costul total al cărților este afișat cu TVA (în cazul cărților semnând 5%).
După verificarea atentă a datelor trebuie să bifezi “Am citit și sunt de acord cu termeni și condiții site-ului web” și apoi accesezi butonul “Plasează comanda”.
După finalizarea comenzii, vei primi un e-mail de confirmare.

DETALII DE TRANSPORT
– Poșta Română: durata transportului este de 3-7 zile lucrătoare din momentul expedierii coletului.
– Curier rapid: transportul durează 2-3 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii.
Livrarea se va efectua la adresa de destinație cu numărul de telefon specificat în comandă.

MODALITĂȚI DE PLATĂ:
Plata se va face ramburs la primirea comenzii.

POLITICA DE RETUR –  Modalități și termene de returnare a produselor
Returnarea produselor achiziționate se poate efectua în termen de 14 zile calendaristice din momentul recepționării comenzii, fără penalități și fără a justifica decizia de retragere. Clientul are obligația de a notifica Editura ROCART privind intenția de returnare a produselor. Rambursarea sumelor încasate de Editură, inclusiv costurile livrării, se vor face în termen de 14 zile de la data notificării primite de la client. Editura își rezervă dreptul de a amâna rambursarea sumelor plătite de client până în momentul recepționării produselor sau până în momentul primirii unei dovezi din partea clientului, din care să reiasă expedierea produselor către Editură.
Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise clientului (cărțile nu trebuie să aibă colțurile îndoite, cotorul deteriorat, pete pe copertă sau pe pagini).

Dorim ca toate situațiile neplăcute să le rezolvăm amiabil și în cel mai scurt timp. De aceea îți solicităm să ne comunici cât mai rapid, din momentul în care ai primit o comandă, dacă produsele comandate nu corespund așteptărilor tale și dorești să le returnezi sau să îți trimitem un alt produs la schimb.

 

X